Mandag

 

   Tirsdag

 

   Onsdag

 

   Torsdag

 

   Fredag

 

   Lørdag

 

   Søndag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vinyasa  

 

 

 

Lukket hold

 

Yin Flow

 

Vinyasa

 

 

 

 

7.30-8.30

 

 

 

8.00-09.30

 

10.30-11.45

 

11.00-12.15

 

 

 

 

Nana

 

 

 

Birgitte Gorm

 

Nana

 

Sara

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vinyasa

10.00-11.15

Sofie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lukket hold

15.15-16.45

Birgitte Gorm

 

Vinyasa

15.15-16.30

Ann-Charlotte

 

 

         

 

 

 

 

 

         

 

         

 

Vinyasa

17.00-18.15

Ann-Charlotte

 

 

Yin Flow

17.00-18.15

Ann-Charlotte

 

 

Gravid Yoga

16.00-17.15

Sofie

 

 

Prana Selvpraksis

17.00-18.30

Josephine

 

Styrke og ro

16.45-18.00

Nana

 

 

 

 

 

 

 

 

Yin Flow

Ann-Charlotte

18.30-19.30

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

Vinyasa

17.30-18.45

Marianne

 

 

 

 

Restorativ Yin

18.45-20.00

Josephine

 

 

 

 

 

 

 

                       

VINYASA & VINYASA BASIC

For alle dem, der vil nyde større smidighed og styrke

Vinyasa er vores hoved-yogaform hos Prana Yoga Shala. En yogaform, hvor du opbygger styrke og smidighed, og hvor vi planlægger undervisningen, så den passer til vejret, humøret og energiniveauet i salen.

Holdene er både for den øvede og ikke så øvede yogi, da alle stillinger kan modificeres, men særlig vinyasa basic er et godt sted at starte, hvis du ikke har så meget yogaerfaring, men kan lide at bevæge dig!

YIN FLOW

For dig, der vil nyde stilheden

Hos Prana Yoga Shala elsker vi Yin Flow. Her sætter vi tempoet ned og giver os god tid i stillingerne; tid til at lytte til kroppen og til vejrtrækningen. For at kunne arbejde mere i dybden i de stille stillingerne og lade være dem støttede af en vis portion styrke, vil en del af klassen altid være nogle mere dynamiske flows, der skaber cirkulation i kroppen.

Du er velkommen til Yin Flow, uanset om du er helt ny til yoga eller har praktiseret i mange år.

STYRKE OG RO/STYRKE OG FLOW

For alle

Lad dig endelig ikke skræmme af klassernes navne! Det her er ikke hård, bootcamp-agtig yoga. I stedet fokuserer vi på at opbygge en dyb, stabiliserende styrke, som du kan nyde godt af både i din almindelige yogapraksis og i dit liv uden for måtten. Vi lægger ud med fokuserede øvelser for især hofteled, mave, skuldre og arme. På "Styrke og ro" folder vi derefter et simpelt flow eller to ud, der skaber cirkulation, for derefter at indkapsle den opbyggede energi med en afsluttende sekvens af restorativ yin yoga-stillinger. På "Styrke og flow" er der lidt mere fokus på flow'et, så du virkelig kan få foldet din krops genopdagede styrke ud med energigivende sekvenser. Kig forbi, hvis du vil nyde en praksis, der også kan mærkes, når du har rullet din måtte sammen.

PRANA SELVPRAKSIS

For alle med en stabil egen-praksis

Vi starter vores praksis med kort at lande med en fælles meditation, men derudover er holdet uden fælles guidingVi stiller sal og hjælpemidler, samt eventuelt vejledning til rådighed, og du laver yoga ”as if no one was watching”. Du bedes om ikke stringent at følge en fast serie, men at lade opfindsomhed og opmærksomhed folde din praksis ud, også selvom du arbejder ud fra en mere eller mindre fast grundstruktur. 

 

GRAVIDYOGA

Få overskud & velvære i graviditeten

At være gravid og føde et barn er en kæmpe oplevelse i en kvindes liv. Det er fantastisk, men ind imellem også overvældende. Yoga er som skabt for gravide. Samspillet mellem kroppen, åndedrættet og din bevidsthed styrkes, der skabes ro og en følelse af fokus og nærvær. Når vi laver yoga for gravide, arbejder vi på at styrke og afspænde kroppen, at få bevæget os og udvikle kropsbevidstheden under graviditeten. Yogastillingerne er tilpasset den gravide krop. Det vil være en blanding af rolige, skånsomme stillinger, men også stillinger for balance og styrke, fokus på bækkenbunden og vejrtrækningsøvelser.